Kaikenlaisia kortteja olen askarrellut jo muutaman vuoden. Kaikenlaisia tekniikoitakin olen kokeillut ja käyttänyt; leimailua, serviettitekniikkaa, kuultopaperipakotusta, 3D-tekniikkaa, koholeimailua ja monia muita. Enimmäkseen olen suosinut 2-osaisia kortteja, vain joulukorteista osa on ollut 1-osaisia.

Kaikkiin 2-osaisiin kortteihin olen laittanut tyyliin ja väriin sopivat sisäpaperit ja ne on kiinnitetty neulomalla. Melkein kaikissa korteissa on jonkinlainen onnitteluteksti kannessa tai sisäpaperissa. Pyynnöstä olen kirjoittanut myös erilaisia värssyjä sisäpaperiin. Tekstit on aina kirjoitettu käsin, sillä kalligrafian harrastajana en suosi tarratekstejä. Tämähän on myös hyvä tapa ylläpitää käsialaa. Pohjina käytän yleensä yksivärisiä, sileitä kartonkeja. Kaikenlaisia koristeita korteissa on aika hillitysti. Mielestäni vähemmän on enemmän. 

Näistä aineiksista omat korttini syntyvät. Olisi kiva kuulla myös muiden kortintekijöiden tavoista tehdä kortteja. Kuvat ei aina kerro koko totuutta, vaikka silti enemmän kuin tuhat sanaa. Jokaisella meistä on varmaan omat pikku salaisuutemme, niitä ei tietenkään muille kerrota...