Usein olen ihastellut itsetehtyjä helmikoruja ja miettinyt, että pitäisikö niitäkin kokeilla. Tampereella syksyllä käydessäni piipahdin Helmimeressä ja olin täysin menetetty tapaus. Nyt olen löytänyt nettikaupat ja useammasta jo tilannutkin kaikkea kivaa. Vasta-alkajana minulla on vielä paljon oppimista, mutta kokeilemalla kaikkea on aina ennenkin opittu tekemään.

Ensimmäiseksi tein magneettirannekorun itselleni, korua olen kyllä kaulassakin pitänyt. Olen näitä magneettikoruja sen jälkeen tehnyt aika monta; itse annoin joululahjoiksi pari ja myös tilauksesta lahjoiksi.

 

 Nämä menivät joululahjoiksi kummitytölle ja hänen siskolleen.

Tässä yksi tilaustyö mustan ystävälle. Kaikissa koruissa olen käyttänyt samanlaisia mustia magneettihematiitteja, väleissä on yleensä erikokoisia siemenhelmiä.